REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
Elektro-Mech.pl


§1
INFORMACJE OGÓLNE
Właścicielem Sklepu internetowego działającego pod adresem Elektro-Mech.pl jest M. Krawczyk prowadzący działalność gospodarczą pod firmą Z.U.P.H. Elektro-Mech M. Krawczyk, Przyłęk 94A, 64-300 Nowy Tomyśl, NIP: 7881010372, zwany w dalszej części regulaminu Sprzedawcą.  
Sprzedawca jest administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu. Podanie danych osobowych jest dobrowolne. Każda osoba, której dane osobowe przetwarza Sprzedawca ma prawo do wglądu w ich treść oraz prawo do ich aktualizacji i poprawiania.
Informacje o towarach wraz z podaniem ceny prezentowane na stronach Sklepu Elektro-Mech.pl nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 § 1 lub 543 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r. Nr 16, poz. 93 z późn. zm.). Informacje o towarach wraz z podaniem ceny prezentowane na stronach Sklepu stanowią jedynie zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
Usługi świadczone drogą elektroniczną na podstawie niniejszego Regulaminu polegają na umożliwieniu korzystania ze Sklepu Internetowego Elektro-Mech.pl w celu zawarcia umowy sprzedaży oraz jej realizacji.
Zamówienia realizowane są na terytorium Polski. Istnieje także możliwość wysyłki za granicę. W takim przypadku warunki sprzedaży i wysyłki towaru za granicę są każdorazowo uzgadniane indywidualnie z Klientem. 
Przedmiotem transakcji są produkty przedstawione na stronie Elektro-Mech.pl w chwili składania zamówienia. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany przedstawionych produktów, w tym do wycofania ze sprzedaży niektórych produktów. Zmiana lub wycofanie produktu nie dotyczy zamówień już realizowanych. Wszystkie produkty są fabrycznie nowe i objęte gwarancją producenta chyba, że opis produktu stanowi inaczej.
Wszelkie informacje, dotyczące produktów umieszczonych w Sklepie Internetowym, pochodzą z materiałów i ulotek publikowanych przez producentów. Zdjęcia mają charakter poglądowy. Oferowany produkt może nieznacznie różnić się od wizerunku na zdjęciu. Oznaczenia producentów i inne znaki towarowe należą do ich właścicieli i prezentowane są na stronach sklepu wyłącznie w celach informacyjnych.
Stroną dokonującą zakupów w Sklepie Internetowym Elektro-Mech.pl może być wyłącznie pełnoletnia osoba fizyczna lub osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nie mająca osobowości prawnej, której odrębne przepisy przyznają zdolność prawną, zwana dalej Nabywcą.
Wymagania techniczne niezbędne do korzystania ze Sklepu Internetowego: komputer lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu; dostęp do poczty elektronicznej; przeglądarka internetowa.
Strona internetowa Sklepu korzysta z plików Cookies. Klient  może wyrazić zgodę na wyłączenie obsługi plików Cookies. Szczegółowe informacje o celu przechowywania i uzyskiwania dostępu do informacji za pomocą plików Cookies, a także możliwości określenia warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji zawartych w plikach Cookies, za pomocą ustawień oprogramowania zainstalowanego w wykorzystywanym w telekomunikacyjnym urządzeniu końcowym lub konfiguracji usługi znajdują się w Polityce cookies.

§2
CENY
Ceny towarów znajdujących się w ofercie sklepu internetowego Elektro-Mech.pl wyrażone są w polskich złotych. Podane ceny zawierają podatek VAT 23%. Podane ceny nie obejmują kosztów przesyłki.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie bez uprzedzenia. Zmiana cen nie dotyczy zamówień przyjętych do realizacji.
Sprzedawca zastrzega sobie własność rzeczy sprzedanej do czasu uiszczenia ceny w całości przez Nabywcę.
§3
ZAMÓWIENIA
Przez złożenie zamówienia należy rozumieć wypełnienie formularza zamówieniowego znajdującego się na stronach serwisu i przesłanie go do Sprzedawcy za pośrednictwem sklepu internetowego Elektro-Mech.pl. Przesłanie wypełnionego formularza jest wiążące dla kupującego i równoznaczne ze złożeniem oferty zakupu towaru, która następnie podlega akceptacji przez Sprzedawcę. Poprawnie złożony formularz zamówieniowy powinien zawierać:
a) dane kontaktowe i adresowe (imię, nazwisko, adres do wysyłki, nr telefonu kontaktowego, numer NIP i dane identyfikujące firmę w przypadku przedsiębiorców);
b) co najmniej jeden produktu wraz z ceną;
c) koszty transportu;
d) sposób płatności;
Złożenie zamówienia za pośrednictwem strony internetowej stanowi ofertę zakupu w rozumieniu art. 66 § 1 Kodeksu cywilnego. Oferta wygasa w ciągu 5 dni od wprowadzenia jej do systemu. Oferta zakupu polega na dokonaniu następujących czynności:
a)      wybrania towarów spośród prezentowanych na stronach Sklepu;
b)      dodania ich do koszyka;
c)       wybrania sposobu zapłaty i dostawy;
d)      zalogowania do Konta Klienta w przypadku, gdy zamówienie składa Klient zarejestrowany, chyba że zalogował się wcześniej;
e)      dopełnienia obowiązków, o których mowa w §4 ust. 2 w przypadku, gdy zamówienie składa Klient niezarejestrowany;
f) zaakceptowanie zapoznania się z treścią regulaminu, polityki prywatności, klauzuli informacyjnej oraz wyrażenie zgody na przetwarzaniu danych osobowych.
g)       wyboru sposobu płatności;
3. W odpowiedzi na złożone zamówienie Sprzedający, w terminie 3 dni roboczych, wysyła 
         wiadomość e-mail na podany przez Klienta adres e-mail lub kontaktuje się telefonicznie w celu:
a)      zaakceptowania zamówienia (oferty) – w takim przypadku umowa sprzedaży zostaje zawarta w dniu złożenia oświadczenia;
b)      odmowy przyjęcia zamówienia (oferty) – w takim przypadku nie dochodzi do zawarcia umowy;
c)       propozycji zmian, tzw. kontroferta – w takim przypadku do zawarcia umowy konieczna jest akceptacja kontroferty przez Klienta. Kontroferta jest wiążąca dla Sprzedającego w terminie 2 dni. Po tym czasie kontroferta wygasa. Akceptacja kontroferty przez Klienta w terminie jej obowiązywania powoduje zawarcie umowy sprzedaży na warunkach określonych w kontrofercie;
Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców Sklepu Internetowego. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem, zarówno u dostawców jak i w magazynie Sprzedawcy, Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja lub anulowanie całości zamówienia).
   Realizacja zamówienia rozpoczyna się po przyjęciu zamówienia i opłaceniu go przez Nabywcę. Jeżeli towar nie znajduje się w magazynie, Sprzedawca niezwłocznie informuje o tym Nabywcę. Czas realizacji zamówienia jest to czas od dnia potwierdzenia zamówienia przez Sprzedawcę do dnia wysłania towaru do Nabywcy. O przewidywanym czasie realizacji zamówienia Nabywca jest informowany wraz z przyjęciem zamówienia przez Sprzedawcę. Podana przy każdym produkcie dostępność jest orientacyjnym czasem realizacji zamówienia, który może się zmienić w zależności od bieżącej dostępności produktu u dostawcy.
W przypadku braku danego towaru w magazynie Sprzedawcy i konieczności sprowadzenia go z magazynu dostawcy termin realizacji zamówienia ulega odpowiedniemu wydłużeniu o czas konieczny do sprowadzenia produktu, o czym Sprzedawca zawiadomi Nabywcę.
Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.
Zamówienia dokonywane za pośrednictwem strony internetowej można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni robocze po godz. 16:00, w soboty, w niedziele oraz w święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego. Zamówienie składane telefonicznie przyjmowane są w godzinach 8:00 – 16:00.
Klient zarejestrowany ma dostęp do informacji o poszczególnych etapach realizacji zamówienia i w zakładce „Mój panel”.
Nabywca otrzyma na podany podczas zamówienia adres e-mail, każdą informację o zmianie statusu realizacji zamówienia. Możliwe statusy to:
a)         Anulowane
b)        Brak towaru
c)         Błąd płatności
d)        Dostarczone
e)        Oczekiwanie na płatność
f)          Oczekiwanie na potwierdzenie bankowe
g)         Przygotowanie w toku
h)        Płatność zaakceptowana
i)           Wysłane
j)          Zwrot
 
§4
WARUNKI SPRZEDAŻY
 
Stronami umowy sprzedaży zawartej za pośrednictwem Sklepu internetowego Elektro-Mech.pl są Sprzedający oraz Nabywca.
Umowa sprzedaży może zostać zawarta zarówno z Klientem zarejestrowanym (posiadającym Konto Klienta) jak i z Klientem niezarejestrowanym. Klient niezarejestrowany, w celu zawarcia umowy sprzedaży, musi każdorazowo:
1. podać adres e-mail oraz dane, o których mowa w §3 ust. 1 podpunkt a);
Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Konsumentowi istotnych postanowień umowy sprzedaży następuje poprzez przesłanie Konsumentowi na podany adres e-mail lub poprzez dołączenie do przesyłki zawierającej towar wydruku dowodu zakupu.
Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za błędy popełnione przez Klienta w formularzu zamówienia lub podczas rejestracji, w wyniku których przesyłka nie dotarła do adresata.
 
 
§5
REJESTRACJA KONTA, UMOWA O ŚWIADCZENIE USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
 
Nabywca jest uprawniony do zarejestrowania swojego konta w sklepie internetowym Elektro-Mech.pl. Rejestracja konta jest dobrowolna i nieodpłatna. Założenie konta następuje przez skorzystanie z formularza rejestracyjnego. Do zarejestrowania konta konieczne jest podanie przez nabywcę adresu e-mail, loginu oraz ustanowienie hasła.
W trakcie rejestracji konta Nabywca może podać również dalej idące dane, w tym dane adresowe do wysyłki. Dane adresowe obejmują co najmniej: Imię, nazwisko (w przypadku przedsiębiorcy dodatkowo firmę), ulicę, numer ulicy, numer lokalu (jeśli jest), kod pocztowy oraz miasto, a także numer telefonu do kontaktu. W przypadku przedsiębiorców konieczne jest dodatkowo podanie numeru NIP oraz danych osoby do kontaktu.
Po dokonaniu rejestracji na podany przez Klienta adres e-mail zostanie wysłany link aktywacyjny. Kliknięcie linku aktywacyjnego kończy proces rejestracji, stanowi potwierdzenie prawdziwości danych podanych w formularzu rejestracyjnym, z tą chwilą dochodzi również do zawarcia umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną.
Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną może zostać wypowiedziana przez Nabywcę w każdym czasie. Strony mogą również rozwiązać ją poprzez zawarcie dwustronnego porozumienia. Sprzedawca ma prawo rozwiązać umowę za wypowiedzeniem w przypadkach określonych w ustępie 5. lub z zachowaniem 2 miesięcznego okresu wypowiedzenia.
Właściciel Sklepu może wypowiedzieć umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną, jeśli:
a)      cel rejestracji lub sposób korzystania z usług jest oczywiście sprzeczny z zasadami i celem funkcjonowania Sklepu;
b)      działalność Nabywcy jest sprzeczna z obowiązującymi normami obyczajowymi, nawołuje do przemocy bądź popełnienia przestępstwa, a także jeśli narusza prawa osób trzecich;
c)       otrzymał urzędowe zawiadomienie o bezprawnym charakterze podanych danych lub związanej z nimi działalności;
d)      uzyskał wiarygodną wiadomość o bezprawnym charakterze podanych danych lub związanej z nimi działalności i uprzednio zawiadomił Nabywcę o zamiarze uniemożliwienia dostępu do Konta Klienta;
e)      Nabywca dopuszcza się przesyłania niezamówionych informacji handlowych;
f)       Nabywca w rażący lub uporczywy sposób narusza postanowienia Regulaminu;
g)      podane przez Nabywcę dane adresowe budzą obiektywnie uzasadnione wątpliwości co do ich poprawności lub zgodności z prawdą a wątpliwości tych nie udało się usunąć w drodze kontaktu telefonicznego lub za pośrednictwem wiadomości e-mail np. Nabywca podał nieistniejącą miejscowość, ulicę etc.;
h)      Nabywca nie wykazywał żadnej aktywności, w tym logowania, na konto w ciągu ostatnich 2 lat;
Oświadczenie o wypowiedzeniu umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną składane przez Właściciela Sklepu zostanie przesłane na podany w Koncie Klienta adres e-mail. Wypowiedzenie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną skutkuje trwałym usunięciem Konta Klienta. Oświadczenie o wypowiedzeniu umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną składane przez Klienta może zostać złożone przez przesłanie jego treści na adres e-mail podany do kontaktu lub poprzez usunięcie Konta Klienta.
Właściciel Sklepu nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku korzystania ze świadczonych usług, które nie powstały z jego winy.
Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za błędy popełnione przez Klienta w formularzu rejestracji, w wyniku których przesyłka nie dotarła do adresata.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do ingerencji w strukturę techniczną Konta Klienta, w celu zdiagnozowania nieprawidłowości w funkcjonowaniu usług Sklepu.
 
§6
DOSTAWA
Produkty wysyłane są przez 5 dni roboczych od poniedziałku do piątku. Wysyłki nie są realizowane w soboty i niedziele oraz w święta. Zamówienia składane po godzinie 13 traktowane są jako złożone następnego dnia roboczego.
W zależności od dostępności zamówionego produktu czas realizacji zamówienia wynosi 2-10 dni roboczych od momentu dostępności towaru w magazynie. Na specjalne życzenie zamówiony towar może zostać dostarczony w sobotę za dodatkową opłatą jeżeli przewoźnik to dopuszcza. Istnieje możliwość obserwacji, co dzieje się z zamówioną przesyłką sprawdzając to na stronie przewoźnika (jeżeli wybrany przez Nabywcę przewoźnik udostępnia taką usługę). Realizacja zamówienia dotyczy obszaru Polski. Zamówień do realizacji za granicą dotyczą oddzielne zasady terminowe i cenowe uzgadniane bezpośrednio między Nabywcą a Sprzedawcą.
Koszty przesyłki firmą kurierską, Inpost lub Poczta Polska uzależniony jest od masy zakupionych towarów. Informacje na temat jego wysokości pojawiają się w koszyku podczas składania zamówienia.
Klient po wcześniejszym skontaktowaniu się ze Sprzedawcą i uzgodnieniu terminu może odebrać towar osobiście w siedzibie Sprzedawcy.
W dniu wydania zamówienia z magazynu Nabywca jest informowany za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie o wysyłce zamówienia i przewidywanym terminie dostawy.
Zamówienie złożone z kilku towarów o różnym czasie realizacji jest wysyłane po skompletowaniu całości, tzn. po upływie najdłuższego czasu realizacji zamówienia.
W przypadku zamówień hurtowych dostawa ustalana jest indywidualnie po kontakcie z obsługą sklepu. W  celu określenia kosztów należy podać dokładną ilość oraz miejsce dostawy.
Nabywca zobowiązany jest zbadać stan przesyłki oraz sprawdzić zawartość przesyłki w chwili doręczenia. Jeżeli opakowanie nosi ślady uszkodzeń, takie jak: wgniecenia, naruszenie zamknięcia, rozerwanie lub inne mogące świadczyć o naruszeniu przesyłki, Nabywca jest zobowiązany do spisania protokołu uszkodzeń w obecności kuriera. W razie niespisania protokołu domniemywa się, że zamówienie zostało dostarczone w stanie nienaruszonym.
Na życzenie Nabywcy towar może być wysłany w terminie późniejszym, dogodnym dla Nabywcy. Gotowy do wysyłki towar może być przechowywany w magazynie Sprzedawcy bezpłatnie do 30 dni pod warunkiem wpłacenia w całości należności za zakupiony towar.
 
§7
PŁATNOŚĆ
 
Nabywca może skorzystać z następujących sposobów płatności:
a)      Przelew bankowy na rachunek wskazany przy składaniu zamówienia,
b)      Karta debetowa/kredytowa,
c)       Gotówką przy odbiorze osobistym.
Nabywca zobowiązany jest dokonać płatności (za wyjątkiem płatności gotówką) w ciągu 7 dni liczonych od dnia akceptacji zamówienia i przyjęcia go do realizacji. Do czasu zaksięgowania środków na rachunku Sprzedawcy, nie podejmie on czynności związanych z dostawą zamówienia.
W przypadku płatności przelewem bankowym Nabywca zobowiązany jest podać w tytule przelewu numer zamówienia.
Brak płatności w terminie 7 dni skutkuje anulowaniem zamówienia przez Sprzedawcę.
Sprzedawca dopuszcza możliwość zakupu ratalnego, którego warunki ustalane są w sposób odrębny, na podstawie decyzji kredytowej Banku. W takim wypadku Sprzedawca kontaktuje się 
z Klientem w celu ustalenia stosownych uzgodnień i przedstawienia oferty ratalnej.
  
§8
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
Kupujący będący konsumentem w rozumieniu odrębnych przepisów może w terminie 14 dni odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w przypadku zawarcia umowy na odległość w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie lub poza lokalem przedsiębiorstwa. Bieg terminu do odstąpienia rozpoczyna się od objęcia rzeczy w posiadaniu przez kupującego-konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnika, a w przypadku wielu rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części.
Odstąpienie od umowy polega na złożeniu przez konsumenta wobec przedsiębiorcy formalnego oświadczenia woli dotyczącego chęci terminacji stosunku zobowiązaniowego łączącego strony. Oświadczenie woli winno zostać złożone w takiej formie, by jego adresat był w stanie rozpoznać jego treść i osobę je składającą. Sprzedający przedstawia wzór oświadczenia, który nie jest dla konsumenta wiążący.
W przypadku gdy stwierdzone zostanie, że kupujący będący konsumentem w rozumieniu odrębnych przepisów złożył oświadczenie woli, o którym mowa w ustępie 2 w odpowiedniej formie, treści i terminie nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia kupującego konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwróci kupującemu-konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez przedsiębiorcę, przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Wypłata może zostać wstrzymana przez sprzedającego do czasu zwrotu zakupionego towaru lub powzięcia przez sprzedającego wiarygodnej informacji o tym, że kupujący towar zwrócił.
Kupujący na własny koszt, rachunek oraz odpowiedzialność zobowiązany jest do zwrotu towaru. Oznacza to, że tylko kupującego obciąża ciężar i koszt zapakowania oraz doręczenia rzeczy do sprzedającego w terminie 14 dni od odstąpienia od umowy.
W przypadku zwrotu towaru Kupujący odpowiedzialny jest za zużycie i uszkodzenie rzeczy w okresie od zawarcia i dostarczenia towaru do dnia jego zwrotu. Sprzedający może z tytułu szkód będących wynikiem korzystania z rzeczy w sposób wykraczający poza konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy dokonać stosownego potrącenia.
Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi lub konsument traci prawo odstąpienia od umowy o w odniesieniu do umowy umów wskazanych w artykule 38  ustawy z dnia 20 maja 2014 roku o prawa konsumenta, to jest w szczególności umów a) w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według własnej specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowane potrzeb b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mające krótki termin przydatności do użycia c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowany opakowaniu której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu d) w której przedmiotem Świadczenia są rzeczy które po dostarczeniu ze względu na swój charakter zostaje nierozłącznie połączone z innymi rzeczami e) w której przedmiotem Świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczonych zapieczętowane w opakowaniu jeżeli opakowaniu zostało otwarte po dostarczeniu.
Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy stanowi załącznik do regulaminu.
 
§9
POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
 
Przedsiębiorca ma obowiązek dostarczenia rzeczy wolnych od wad. W odmiennym przypadku odpowiedzialność z tego tytułu regulują odrębne przepisy prawa powszechnie obowiązującego. Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.
Niezależnie od innych uprawnień przysługujących kupującemu, na towar objęty umową producent może udzielić dodatkowej gwarancji. Dokument gwarancyjny zawiera szczegółowe obowiązki wskazanego tam gwaranta i uprawnienia kupującego w przypadku, gdy towar nie ma właściwości określonych w składanych tam oświadczeniach.
Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.
Zgłoszenie reklamacyjne należy wysłać na adres sprzedającego, który udzieli stosownej odpowiedzi w terminie 14 dni.
Kupujący, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany na koszt sprzedawcy dostarczyć rzecz wadliwą do siedziby firmy.
 
§10
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
 
1. Sprzedawca zbiera tylko te dane, które są niezbędne do należytego świadczenia oferowanych usług.
2. Dane osobowe Nabywcy mogą zostać przekazane osobom trzecim wyłącznie w celu i zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji usług świadczonych na podstawie Regulaminu w szczególności firmom kurierskim w celu dostarczenia towaru.
3. Baza danych osobowych Nabywców podlega ochronie prawnej. Dane te są szczególnie chronione i zabezpieczone przed dostępem osób nieupoważnionych.
5. Sprzedawca nie odpowiada za autentyczność informacji i danych podawanych przez Nabywców lub informacji o Nabywcach udostępnianych innym Nabywcom. Sprzedawca zaznacza, iż nie ma możliwości ich zweryfikowania, co do zgodności ze stanem rzeczywistym.
6. Szczegóły dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w „klauzuli informacyjnej” stanowiącej Załącznik nr 1 do Polityki Prywatności [link]
7.Wraz z usunięciem Konta Klienta Sprzedawca usunie dane Nabywcy na stałe i bezpowrotnie, zaprzestając tym samym przetwarzania danych osobowych Klienta. Administrator zastrzega sobie jednak możliwość przetrzymywania danych takich jak czas i adres IP logowania Nabywcy po usunięciu konta na potrzeby Policji i prokuratury oraz danych niezbędnych do rozliczenia wykonanych usług do czasu ich rozliczenia.
 
§11
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
 
1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy powszechnie obowiązującego prawa polskiego.
2. Nabywcy mogą uzyskać dostęp do Regulaminu w każdym czasie, za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego w zakładce „Menu” na stronie głównej Sklepu oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.
3. W razie sporu powstałego w związku z wykonywaniem umowy zawartej na podstawie Regulaminu strony zobowiązują się do jego rozstrzygnięcia w sposób polubowny działając w dobrej wierze.
4. W razie niemożliwości dojścia do porozumienia w sposób wskazany w ust. 3. sądem właściwym miejscowo dla rozstrzygnięcia sporu będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy. Zdanie poprzedzające nie ma zastosowania do sporów, których stroną jest Konsument. Klient może również skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji (mediacja, sąd polubowny) i dochodzenia roszczeń. Niezależnie od powyższego Nabywca będący Konsumentem może zwrócić się o pomoc do miejskiego (powiatowego) rzecznika konsumentów. Wszelkie niezbędne informacje w tym zakresie można uzyskać na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: www.uokik.gov.pl.
5. O każdej zmianie Regulaminu Sprzedawca powiadomi zarejestrowanych użytkowników poprzez wiadomość e-mail z prawem wypowiedzenia umowy w terminie 14 dni. Zmiany Regulaminu wchodzą w życie z upływem terminu wypowiedzenia. Do zamówień złożonych przed wejściem w życie zmian Regulaminu, stosuje się postanowienia Regulaminu w brzmieniu obowiązującym w chwili złożenia zamówienia.
6. Na podstawie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. informujemy, iż pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.